HOW TO SAVE A LIFE.



Hej sitter här hemma och är SKIT trött har ju varit på klass resa i 2 dagar :D
Det var det bästa på länge, AS KUL!

Jag slog i mitt knä på en sten för det var ju så djupt gräs där och jag såg inte var jag trampade så jag trillade på en sten, och det var inte så skönt, så jag har typ en bula på knät nu :( Nina trillade också, :( Stackars henne :(

Vi tog massa kort, får se om jag orkar lägga upp alla :D
Kanske sen,


Okej nu ska jag berätta lite om skolresan.
Vi åkte buss i några timmar, chillade lite, och sen blev det att packa upp i rummen, vi var på nimbus, riktigt mysigt ställe:) Tänkte bada men jag gjorde inte det sen:) Vi skulle åka till vinga på onsdagen och liseberg och stan på torsdagen men det blev ist, stan på onsdagen och vinga på torsdagen. Vinga var lite tråkigt i början, men sen blev det roligre för du blev det lite varmare, det var skit kallt i båten på vägen dit :S Vi var uppe i fyren, det var coolt, och läskigt för det var ju så högt i den :D
kommer tre bilder på den....






Sen åkte vi till LISEBERG :DDD
Det var skit kul:) Jag vann center, sån himla tur för jag vinner aldrig :D
och jag tappade ut alla på marken 2 gånger XD
2:dra gången var det en liten kille som tog en chokladbit XD
ahhaha! :D
JAG ÅKTE ATMOS FEAR, Så farlig var det inte :D

Burger king :)











så synd om erik, han spydde sen efter han hade ätit en XXL hamburgare :D







marcus mat xd

Sen åkte vi lite igen :)

ALLT JAG ÅKTE:
Atmos Fear
Lisebergsbanan
Balder
Kanoonen
Uppsvinget
Uppskjutet
Höjdskräcken
Colorado
Flumu Ride
Gick Gasten.
Tror det var allt:D

Jag lägger inte in alla bilder här, det blir istället på FaceBook, och kanske bilddagboken.

Tjarrå :D

Kommentarer
Postat av: Mammi

Kul ni verkar ha haft det!

2011-05-28 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0