Boy I think about you every night and day

Hejsan :D
På rubriken så ändrade jag till you, det är egentligen it :D

Idag var jag lite med nina :D och vi gjorde inte så mkt :)
och sen åkte jag mamma , mormor till gränna :p dom var och kollade i några klädaffärer :pp
och sen åt vi glass och sen drog vi hem!
och när jag kom hem så sprang jag till nina för jag hade glömt min cykel där och så cyklade jag hem igen, lite motion fick jag ;p men det var typ bara 1 km, men jag ska ut och sprina imorgon med om jag är frisk då , för jag är lite förkykd och jag vill inte dö precis 8(

Imorgon ska jag till astird med, ska bli kul , för jag har inte träffat henne på länge :) och hon har varit utomlands så hon är säkert jätte brun och fin,

WILMA har också kommit hem , och hon är nog en pepparkaka för det brukar hon vara :pp men hon skrev till nina att hon inte alls var brun , men det tror jag inte på , för när hon säger att hon inte är så brun så är hon jätte brun , för hon är sån :pp

Saknar min underbara gamla klass :(( men snart är det sanda kompisar och det kommer nog bli jätte bra :) hoppas jag :d hoppas att alla är snälla annars blir jag sur, HAHA :D

hejdå för nu har jag inget att skriva , TJARRÅ  :D


fina munsår och sånt :D


snyyyygggt :P

Kommentarer
Postat av: en anonym person(her name is not

2011-07-29 @ 23:42:22
Postat av: moroten pierre

Hellööööö, maja! :D

har inget att göra så jag fick en snilleblixt och tänkte skriva en lite kommentar på din blogg :)) mooohahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahhhahahahhhahahahahahahahahahahahhahahahhahahhahahahahahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahah!



jag vet jag är ju lite mysko... :p



men aa jag vet inte riiktigt vad ja ska skriva!... Jo vet du ikväll kollade jag på nilecity 105,6. Grymt kul! Det borde du se vi med våran mala humor... Om du inte redan har sett det!! Fast galenskaparna slår allt!! Men juste nu kom jag på vad jag skulle skriva, att alla kommer säkert vara jättedumma på sanda så att du kan byta till ribba!! Kanske rent önsketänkande :(( du kmr säkert få det jättebra på sanda, men drömma kan man väl få göra nån gång :D

hoppas du inte har somnat än...

Vet du att just nu är det debatt på tv såatt sitter helt trollbunden här framför tvn!! Så grymt spännande!



idag var jag tvungen att gå upp halv 10 :O

fattar inte hur jag lyckas vara vaken!!



Aa finns väl inte så mycket mer att säga..

haha! Nu trodde du la att du blev av med skiten, att det var slut där men icke har en sak till atta berätta! :D



att min kameraladdare var borta i 4 dar och sen hittade jag den under sängen, kanske inte jätteovanligt när jag har städat menmen... Ifall du inte hittar nåt o du har varit hos mej kolla då under min säng!!



jupp, det var nog allt!!



hoppas du inte somnat, eller fick hjärtinfarkt när du såg denna korta lilla text!!!!!



du kanske har listat ut vem detta är ifrån men om inte så var det inte från nån pyssling! :P

2011-07-29 @ 23:57:08
URL: http://www.gungstol.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0