Bound to you

Hallooo alla pilifaxter  :D

Just nu sitter jag och chillar vid datorn, känner min inte kry, vill ut och springa men kan inte :( FÖRKYLD :(
Ska snart hoppa i badkaret, och värma mig, badade på brunstorp, kulkul , men väldigt kallt :P

Igår så gjorde jag inget först, men vid 6 typ , så kom Wik's hem till oss, tack det räddade min dag.
Det var jätte kul, älskar deras familj, dom är så goa och snälla verkligen... och då menar jag det :P
Elliot - Pontus - Enya - Peter - Pernilla - GOASTE FAMILJEN NÅGONSIN!
Aa, iaf, när vi skulle äta, så började det dugga lite, och sen började det verkligen ÖS REGNA :D:D Så do andra fick gå in, men jag , Elliot och Poppe satt kvar ute, haha, det kom vatten ånga från parasollet för vi satte upp de, för vi trodde att det skulle funka, men så rann det ner vatten i maten, haha :D MEN VI ÄR KÄMPAR!!
Sen så gick jag - enya - pontus - elliot ut, vi gick till skolan, och efter nån 3 kvart kanske så gick vi hem igen, och satte oss vid datorn tror jag, och sen kollade vi på film, om jag minns det rätt?
Eller så var det tvärt om xD
Men sen efter en 15 min kanske så åkte dom hem :((
Och då hade jag inget att göra igen , okej , jag skulle sova då :D så jag fick sova :P

Och nu har jag inget att göra igen x'D
som sagt, jag ska bada snart i badkaret, :PP

HAJDÅ, ERA FILURER! ♥

(om det är någon som läser min blogg x'd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0