bloggar jag följer :)

malin fransson - fin och grym blogg:)

ellen siverth - jätte fin och grym blogg:)

alice gustafsson - fin , bra blogg :)

wilma öblom, mikaela källberg - jätte bra blogg, fina bilder:)

my jagborn - fin fin och bra blogg :)

janina fursa - fiiiin, och bra blogg:)

nellie karlsson - fin blogg och bra :)

moa lindmark - fin , och bra blogg:)

frida jansson - fiin och bra blogg, men uppdaterar inte under sommar lovet:)

ida-maria larsson - jätte fin blogg och bra, men uppdaterar inte heller under sommarlovet:)

gabriella strandberg - fin fin fin blogg och bra , uppdaterar inte heller undersommarlovet:)

julia henningsson - fin blogg och bra :)

becka sjöberg - fin och bra blogg, blogg paus dock:)

jag kan ha glömt några :)
aja, det är väl ganska många bloggar <3


herregud -.-


men din bajskorv maja :( jag gör det nu med , men jag gör det ju bara oserri :P


yeah!

Kommentarer
Postat av: Ida rocksjö :)

Kolla in min? :)

http://sseagramsrefinement.blogg.se/ :D

2011-07-23 @ 16:10:17
URL: http://sseagramsrefinement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0