tjoo'

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeena'
becka ligger oh snoozar,
hehheee,
bara så alla vet e jag bääst,
ja och becka gick o la oss vid två igår och vaknade vid 11 :D
tonåringar nivet :)
hehe,
morden i midsomer, e fett braaaa!
bara så att alla vet,
ganska onödigt inlägg, men skit samma,
men har man en blogg så har man, då ska man ju lägga upp inlägg!
becka hatar att vända på dygnet, men hon vill sova ändå, jag e fett trött jag också, men jag pallar inte sova,
hehe!
jag vet att det är typ inga som läser min blogg,
men skit samma, det är ändå kul, hehE!
jag tror att jag aldrig har skrivit ett sånt hät långt inlägg, men som sagt, det är ändå kul,
vet ni, jag och becka åt mögligt bröd :s
hehehe!
jag sa så här till mamma, "den här mackan ser nästan lite grön ut" och då sa mamma "den kanske är möglig,"
och så vände vi på den, så var det 2 små gröna prickar på den,
bläääääääääääääääääääää.
sen så kollade mamma igenom brödpåsen och då var typ alla mackor mögliga, usch fyyy bläää!
men nu pallar jag inte skriva mer, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är rolig du!

2011-01-05 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0