vem lämnade vem jag är inte över dig än

Morsning! Ligger i soffan och vill bli frisk för jag vill verkligen bli frisk! Haha Jag kanske inte får gå på julmarknaden och det suger anus :( + att det suger att min syster har slutat bloggat! Men iaf! Idag så har jag legat i soffan, legat i soffan o få se här? legat i soffan :( Får inte gå ut , och det suger balle! Men jag har varit ute lite idag, för jag visste ju inte att jag skulle bli sjuk idag så jag glömde fysik grejera o sånt.. Och sen var jag och pappa o köpte lite saker på EKO , jag köpte : spray deo, choklad kalender som det var FCB märket på nöjd, :)<3 Men nu ska jag ta och bli frisk! hejdå, ha det bra! / maja <3 Men det är ju fortfarande inte någon som har slått en pling?:o nu blir jag besviken :( Bloggar från mobilen och det går inte att lägga in en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0