inte kry

ligger i soffan och hostar
mår inte så bra kan jag allt säga!

idag så var jag först i skolan, och då hade vi bara 2 lektioner och sen mot rosenlund, chill!
men det är inte kul om man inte mår bra, jag får ont i huvudet så fort jag hostar eller skakar på huvudet ..
hoppas jag blir bättre imorgon!

imorgon så blir det först skola och sen julmarknad! tonår samtidigt , ska sova där med! ska bli riktigt fint :)

snart ska jag dra till körkan och hjäpa till och förbereda julmarknaden! träffa massa fina vänner är där! <3

ha de bra ! / maja♥



fin fin bild, oseriös !

Kommentarer
Postat av: Mammi

Älskling! Det blir soffan för dig till du är frisk igen!

2011-12-01 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0