tjena morsens!

TJENIS!
Vid 5 ska jag till Ellenkaramellen.
Jag känner att jag har blivit lite bättre på att uppdatera dom sista dagarna, för jag har inte orkat lägga upp massa inlägg, blir nog ett när jag kommer till och när jag är hös Ellen.
JAG HÅLLER I HAMMERN!
Just nu är vi uppe i 0,96.
LASSO, SAFTEN!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Det är min humor det, igår när Ellen och Astrid var hos mig, eller man kan säga att det var ganska många som var hos mig, men iallafall, vi skrek av skratt. GALENSKAPARNA IN MY ♥
Dagen har varit såhär, vaknade, sen satt jag vid datorn länge, och kollade på tv, åt frukost, och sen helt plötsligt hade jag inget att göra :( Så jag frågade pappa om jag fick köpa tuggummi, och det fick jag :D I LIKE IT!
Så jag tog kikboarden, jag skulle plugga sen, men jag hade glömt boken i skolan, igen SMARTFACE -.-'
Och nu sitter jag och snackar med Ellen på skype.
FUNNY!
Haha, men vi pratar inte så mycket.
Jag kan säga att jag och Ellen har riktigt dålig humor. HAHA!
Jag och Ellen kan bara börja skratta helt plötsligt. Lite werd.
Men nu ska jag nog ta och skaffa mig ett liv. Hejdåå♥
'
Snyggare kan man inte bli? Eller?
Jääätte fin!
Jaa, vad säger ni ?
Fin bild på mig och Mathy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0