hhhhaa - öis/vista - lycka

haha, jag lägger in inlägg VÄLDIGT OFTA har jag tänkt på  :D:D:D

men dagen har sett ut såhär :
jag har varit med fia idag, vi var ute lite , var vid skolan spelade lite king, sen gick jag på toa och sen satte vi oss på en bänk och snackade, hon spådde mig ;) (asså det fanns en sandlåda där)

och snart ska jag ner och kolla på killarnas träning med nina tror jag om hon inte har ändrats sig :D
jag vet inte varför jag kollar på killarnas träning, men jag har inget annat för mig :D

igår så tränaade jag, det var väl kul , :D

TAGGA MATCH IMORGON, TAGGA TAGGA TAGGA!
VI SKA TA DOM TJEJER, ÄLSKAR ER !









O.B.S - ALLA I LAGET ÄR INTE MED!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0