HeJiGeN!

Hej igen!
Nu har jag duschat och gjort mig klar för natten!
Nu dricker jag varm oboy med grädde i! :P
GOTT!
Ett riktigt onödigt inlägg.
Men nu ska jag berätta om dagen.
Det började med att jag kom "lite" försent men vi hade ändå tyst läsning.
Så dom sa inget!
Och sen var det någon lektion som jag inte kommer ihåg!
Och sen hade vi lite rast, o sen NTA! Jag var inte med på lektionen, för att jag pratade med Maria våran skolsköterska!
Och sen var det mat.
Det var köttfärssås o spaggeti! :P
Och sen så var det gympa, Killeboll först o sen stationer o sen spökboll.
Och sen efter gympan så skattade jag och Nina ihjäl oss nästan!
Hon hade tagit sin lillasysters strumpor.
Haha, ni kanske inte tyckte att det var kul men så är lanthumor ni vet.
Och sen efter skolan så var jag med Nina.
Vi skapade oss en blogg den är HÄR!
Och nu så ska jag ta mig och dricka upp min varma oboy och sen borsta tänderna!
Hejdå!
Nu kommer en riktigt gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Nina:ddd

Hahahah vi skrattade verkligen igäll(stavning) oss

2010-10-27 @ 21:05:57
Postat av: Mammi

Söt du är!

2010-10-28 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0